Salon Policy


Om wederzijdse verwachtingen te kunnen waarborgen zijn deze salonregels opgesteld.

Late annuleringen

Wil je jouw afspraak wijzigen of annuleren? Laat dit dan uiterlijk 24 uur van tevoren weten, aangezien het lastig is de tijd die voor jouw behandeling is gereserveerd op zo’n korte termijn opnieuw te vullen.

Om deze reden gelden er bij annulering binnen 24 uur annuleringskosten van 50%. Deze worden in rekening gebracht bij je volgende afspraak

Te laat komen

Als je om welke reden dan ook verwacht te laat te komen voor je afspraak, bel dan alsjeblieft zo snel mogelijk. Houd er rekening mee dat wanneer je te laat bent de mogelijkheid bestaat dat je behandeling niet door kan gaan. We zullen de afspraak dan moeten verzetten en voor deze afspraak kunnen de annuleringskosten in rekening gebracht worden.

Omstandigheden & Haarconditie

Zijn er omstandigheden die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen leiden tot ongewenste nevenverschijnselen, dan dien je deze vooraf aan te geven. Hieronder valt medicijngebruik, allergieën en/of bestraling. Ook het gebruik van Hennapoeder of haarkleuringen met metaalhoudende ingrediënten kunnen het eindresultaat beïnvloeden of je haar ernstig beschadigen. Hiervoor kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden.

Garantie

Als je na je behandeling onverhoopt niet helemaal tevreden bent met je haar, vragen we je binnen 14 dagen contact op ons te nemen. We plannen dan een nieuwe afspraak voor je in, om de behandeling deels of volledig opnieuw uit te voeren. We geven geen geld terug, aangezien dit het probleem niet verhelpt. Neem je na 14 dagen contact op, dan gelden de gebruikelijke tarieven weer. Als je zelf hebt geprobeerd jouw haircut of haarkleur aan te passen of hiervoor een derde partij hebt ingeschakeld, is deze garantie niet langer van toepassing.